mia-

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Förvirrad....

Av Mia - 27 april 2012 09:29

Ibland är det ju bara så att det inte blir som man tänkt sig.

Ägaren till vår fina ponny har bestämt sig för att sälja honom... Hua efter bara 3 månader..... Känns inget vidare. Som vi har jobbat med denna lille kille. Så nu är det dags att söka efter en ny......

Ska åka med honom till bondeby idag. I morgon kommer det en familj och tittar på honom. Elise säger att hon vill vara med. Så det är lika bra att hon får det.


Min diet går förvånandsvärt bra. Trodde inte att det skulle gå att leva på bara mjölk. Men igår hade jag mer energi än vad jag har haft på länge.

Visseligen sa dietisten åt mig att det borde vända nu. Att kroppen skulle börja ta av fettet i kroppen och att jag då skulle må bättre... Så om det är mjölken eller bara det att kroppen nu är avgiftad, det vet jag ju inte. Men jag har en liten tanke på att det är mer socker i mjölk än shake. Så det kanske kan vara därför jag fungerar bättre??? Jaja skiter i vilket jag mår bra.


Hade faktiskt en del energi kvar när jag kom hem igår. Ändå hade vi intaget i stallet. In med alla hästar i regn.... Sedan hade jag en programridning på lilla flättna. Så ca 2.5 timmar ute i regnet.

Hem till en varm dusch och ett glas mjölk. Så var jag som en ny människa :)


Idag ska vi ner på stan när Elise kommer hem. Ska en snabbis till cubus och kolla. Hon har fortfarande inte handlat upp sina present kort. Sedan blir det optikern. Gissar att Elise inte ser som hon ska.... Blir intressant. Danne hade ju glasögon när han var liten. jag fick mina i tonåren, fast började använda de först efter 20 haha.

Sedan blir det att se till att Perlys kommer till Bondeby.... Jag kommer ha ont i magen. Snyft


Nehe dags för frukost. Mjölk! SKÅL!

 
 
Ingen bild

Ah

27 april 2012 11:08

Åååh neeej, vad tråkigt ang Perlys. Jag såg annonsen iofs för några dagar sedan, men det hinns ju inte prata i stallet när vi kommer olika tider osv. Jättetråkigt ialf... hoppas verkligen ni hittar en ny som ni kommer att trivas med.
Du är väl ändå otrolig!! Ett glas mjölk, så är du som en ny människa igen!!! Kämpa på... du vet om att de har 10% på allt i Hööks-butiken... även ridbyxor i storlek 36-38-40-42-44-46-48... ringa in ditt mål. KÄMPA PÅ TJEJEN!! Kram Ah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 mars 2013 13:29

Klädpaket storlek 50/52 Grön kortärmad 2 stjortor en vit en svart en beige tröja en grå tröja med 3/4 ärm ett par rebook träningsbyxor svarta ett par röhnisch träningsbyxor svarta med rosa detaljer ett par vita leggings   200 eller ...

Av Mia - 26 februari 2013 07:22

Såååå underbart skönt med sovmorgon. Fick sova ända till 6.40. Barnet var lite seg upp men jag längtar efter en underbar dag. Ska strax gå ut och morgonfodra hästarna. Sedan blir det lite stallpyssel. När Sofia kommer tillbaka från stan ska vi u...

Av Mia - 25 februari 2013 16:10

Ja då sitter man här i trappen igen. Tror att jag ska vadera detta trappsteg så det blir extra skönt att sitta på. Tur att det är kanon utsikt här ifrån iallafall. Sitter och tittar ut över stallet och väntar på att få se när Elise och Sweet ska...

Av Mia - 24 februari 2013 17:50

Har som sagt jobbat hela helgen. Men den har vart riktigt bra iallafall. Har kanon arbetskamrater som förgyller dagarna. Sedan har jag vart i stallet och myst med damerna. Igår var första gången Fresa markerat att hon blev trött och inte orkade...

Av Mia - 22 februari 2013 19:31

Idag har det vart verkliga toppar och dalar med bredbandet. Hade toppen motagning i soffan tidigare i kväll. Så jag lyckades se på film såååå nice. Nu ville de inte vara med alls så ny sitter jag i trappen och ser ut över gården. Hästarna är nattad...

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards